מאמרים

איך לבחור שמלות לאירוע צהריים?

שמלות לאירוע צהריים

אירועי צהריים נעשים יותר ויותר פופולריים, וזה לא מפליא. אירועי צהריים הם רגועים, נינוחים, מתאימים לסדר היום שלנו ונותנים לנו הזדמנות להפוגה מרעננת ולמפגש חברתי נעים. אירוע צהריים הוא הזדמנות מצוינת לשבור את השגרה, לברוח מהקדחתנות, מהלחץ, מהריצות ומהסידורים, להתלבש יפה, להתערות בין אנשים וליהנות ממפגש חברתי מספק, מארוחה טובה, ממוזיקה מרגיעה וממסיבת ריקודים מפתיעה. 

אנחנו מכירות את עצמנו – אין לנו הזדמנות טובה יותר להתייפייף ולהתקשט ואין הזדמנות טובה יותר להדהים את כולם בשמלה מהחלומות מההזדמנות שנותן לנו אירוע צהריים נחמד. נשים רבות מתלבטות בעניין השמלה ומקדישות זמן רב לבחירת השמלה המושלמת. בשונה משמלות ערב שמלות לאירועי צהריים צריכות לאפשר לנו להיות זורמות, קלילות, טבעיות ויפות. אז מהי השמלה המושלמת לאירוע צהריים ואיך תבחרי אותה? בואי נבדוק.

 

להתלבש לאירוע צהריים

אירועי צהריים ידועים באופי הזורם והלא רשמי שלהם, ולכן שמלות לאירוע צהריים אינן מחייבות מראה מסוים ואינן כפופות למוסכמות חברתיות כאלה ואחרות. את יכולה להתלבש לאירוע צהריים כפי שנוח לך ולהתאים את השמלה להרגשה הפנימית שלך. אירועי צהריים – בין שמדובר בחתונה, בברית, במסיבת בת מצווה או באירוע חברה – מתאפיינים בחגיגיות לא רשמית ובקצב רגוע יותר. אומנם גם באירועי צהריים נהוג להתלבש במיטב המחלצות, אך אין הכוונה למחלצות מפוארות, הדוקות, חונקות ולא נוחות. להפך – הכוונה היא לבגדים יפים, חגיגיים, נוחים שמדגישים את יופיינו הטבעי ועוזרים לנו להרגיש נפלא. כדי למצוא את השמלה המושלמת לאירוע את רק צריכה לחשוב על עצמך, על הנוחות שלך, על הצרכים שלך ועל ההרגשה הטובה שלך.

 

כללי אצבע לבחירת שמלה לאירוע צהריים

בין שהמלתחה שלך מלאה באפשרויות לבוש לאירוע צהריים ובין שלא, יש כמה כללים חשובים שאת צריכה לזכור וליישם בבואך לבחור את השמלה המושלמת. ראשית, נסי להימנע משמלה צמודה מדי שתעיק עלייך ותקשה עלייך לזוז. זכרי שמדובר באירוע צהריים – יש תאורה טבעית בשפע ושאר האורחים רואים אותך, השמש קופחת וייתכן שיהיה לך חם ותזיעי, וכולם שמים לב למי שלא רוקד, אז תתכונני לרקוד! שנית, התאימי את השמלה למבנה גופך. הרעיון הוא להתאים את השמלה לגופך ולא להתאים את גופך לשמלה. יש המון שמלות חגיגיות ויפות שמחמיאות לנשים בגילים שונים ועם גזרות שונות. אז אל תוותרי על התאמה מושלמת ואל תתפשרי על שמלה שאינה מחמיאה. ולבסוף, השאירי את המיני הסקסי בארון. אירועי צהריים הם לא אירועי ערב, ומוסכמות הלבוש בהם שונות. את יכולה להרגיש סקסית גם בשמלת מידי קייצית, אוורירית ושובבה או בשמלה ארוכה שמשתפלת באלגנטיות. בשורה התחתונה שמלת הצהריים החגיגית שלך היא החברה הטובה ביותר שלך באירוע. היא צריכה להחמיא לך, לתמוך בך ולאפשר לך להיות את – טבעית, נינוחה ויפה.

 

להתאים את צבע השמלה למצב הרוח

אירועי צהריים תמיד מעודדים אותנו. גם אם עובר עלינו יום קשה, גם אם יש לנו עוד המון מה לעשות, וגם אם צפוי לנו יום ארוך – באירוע צהריים אנחנו יכולות לנשום, להירגע, ליהנות מארוחה טובה ומחברה איכותית ולאזור כוחות להמשך היום. אירוע צהריים הוא אתנחתה מצוינת שמשפרת את מצב הרוח ועוזרת לנו לחזור לעצמנו ולהיות במיטבנו.

אז מה ישפר לך את מצב הרוח? סט מחמיא של חולצה וחצאית סקסיות בצבעי אדום כובש? או קסם שורשי בחצאית ירוקה מבד מבריק שעוטף את הגוף באהבה?

מה יאפשר לך להרגיש טוב ולהתמסר לאירוע בהנאה? שמלת מידי בגזרה מתוחכמת בגווני כחול נייבי? או שמלת מידי בגזרת פעמון בגוונים תכלכלים? 

מה יעזור לך לבטא את עצמך ולהביע את יופייך? שמלת מקסי בגזרת פרינסס בשחור עוצמתי? או שמלה ארוכה במחשוף עדין בצבעי אביב קורנים?

כל שמלה שתבחרי תדגיש את יופייך, תעזור לך להיראות קורנת, זוהרת ומיוחדת ותעשה לך את האירוע.

 

תני לעצמך לזהור

תני לעצמך ליהנות הנאה מלאה ושלמה באירוע צהריים מפנק עם המשפחה, החברים הטובים והעמיתים. הרשי לעצמך להיות עצמך ולבטא את יופייך בטבעיות. כי היופי שלך הוא יחיד ומיוחד ומגיע לך להציג אותו לראווה. אז התלבשי בהתאם לאישה היפה שאת, הציגי את יופייך לראווה והתגאי בו. התגאי בשמלה שלך!

One thought on “איך לבחור שמלות לאירוע צהריים?

  1. פינגבאק: cialis generico

Comments are closed.